less....

ja, jag är så less på min kropp nu!
usch! jag vill få ut min lilla skatt nu :(
de trycker o klämer överallt, de gör ont att ta på sej strumpor o skor o allt va de är:S
jag säger bara de! jag vill inte veta hur de känns att bli enorm! jag har liten mage
och tycker ändå att de är svin jobbigt! men den är nog på väg ner nu iaf,
jag har ont i magen o ryggen och kissar hela tiden!
hoppas att de går fort nu den sista tiden! :S

nu ska jag dra o sminka mej och borsta tänderna så jag är klar när jag ska ta bussen,
kl 14.48.
jag och sne ska till ikea o kanske rusta idag :P
får se vad vi hinner med och orkar, men ikea iaf:)
drygt bara att åka buss ut dit :S

fan min kropp är inte skit pigg! :'(
kom nu bebis!

Kommentarer
Postat av: mostern

stackars snorpan... men då kommer du inte bli ett dugg rädd när det sätter igång- bara så himla glad! det finns ju en mening med att bli less oxå!!

2008-12-08 @ 15:08:21
URL: http://fullthus.blogg.se/
Postat av: jenny

Jaha vad kul att han ska ha barn =)

Du får hälsa ocg gratta!!

2008-12-08 @ 16:07:40
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0