mat!

nu sitter jag och äter stuvade makaroner och ketchup..
mums!! och dricker svartvinbärsjuice!
sne slutar snart, undra va de blir när han kommer hem då! :P
jag ska väl diska o han ska väl kanske börja baka tills imorgon,
jag ska duscha också, innan jag o mamma ska iväg! :P
imorgon ska vi iaf städa och baka och ha gäster,
jag ska baka negerbollar, bullar och mockabitar:P
så ska jag göra en tårta också, om vi har nån form,
kanske kan låna av nån:P de får lösa sej :P
men nu ska jag inte skriva mer,

hejs.......

Kommentarer
Postat av: Marlie - 93a mamman

svar: Jag har fortf inte hört av dom tyvärr. Mailat dom, men inte fått något svar. Finns inte så mycket mer än att vänta och se vad som händer.. :/

2008-12-19 @ 21:45:49
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0