julbord..

jaha, då sitter man här igen då!
väntar på att gröten som jag just har gjort iordning till mej ska svalna!:P
har snackat med anna i telen nyss också, hon berättade att imorgon är de
julrevy på lillhagen, så då ska vi åka dit och titta på de :P
får se vad dom har hittat på för roligt iår :P
ska snart gå och fixa mej också, ska på julbord med mamma gruppen idag! :)
det börjar kl 16.00 så lär ta bussen som går 20 över 3 :P
men ska bara ta på mej nå kläder o sminka mej o de går ju fort:P
gud va gott de ska bli med potatis och köttbullar och självklart rödbetssallad!
jag och sne ska åka o handla imorgon också, plus att jag ska till åsa :P
jag ska vara hos åsa (BM) kl 13.45.
sen börjar julrevyn kl 17 eller 18, och där emellan ska vi hinna storhandla
till storbaket, herregud. de är mycket imorgon!
sen ska vi kanske försöka städa lite iaf, så vi slipper göra allt på fredag då jag ska på
peter jöback med mamma och vi ska dessutom baka en massa innan lör,
o dom kommer nog ganska tidigt på lör också:S ojojoj,
men de får lov att gå om vi hjälps åt! :P

nu ska jag inte skriva mer än att jag längtar efter våran bebis! <333

hejs.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0