jo, föresten!

jag glömde att jag faktist skrev ut i bloggen att vi hade fått en ny lägenhet,
sen har jag glömt uppfölja det inlägget,
så passar på nu när jag är i full gång med bloggandet!
vi va på visning, lägenheten va fin och så, men de va fortfarande i klass med
den som vi nu bor i, och dessutom låg inte den här i bomhus,
så vi bestämde oss för att bo kvar här, och lösa de med vagnen på annat vis,
vi får komma på något helt enkelt! nån som har förslag?
jag är ju ganska beroende av att ha folk runt mej hela tiden, o här
har jag gång avstånd till både min moster och mamma, och en massa kompisar,
så känns de onödigt att flytta från bomhus när man har allt här och de är här man vill bo
i slutändan, för då kommer vi ju fortsätta leta bostad när vi flyttat och då är de i onödan,
då vi dessutom bli av med alla våra bopoäng om vi flyttar :P så de fick bli så här!
jag trivs dessutom jätte bra i den här lägenheten, man har ju gjort den till sin lixom,
när man har tapetserat efter våran smak o liknande! :P

men nu ska jag gå och skala potatis, koka potatis och göra falukorvsgratäng och potatis! :D

hejs...

Kommentarer
Postat av: jenny

Jaha vilken tur då, för mitt vatten sippra i två dagar innan Elvin föddes. Så får hoppas att h'n vill stanna inne ett tag till =)



Vet ni vad det är för nå?



Tack =)

2008-12-02 @ 23:11:52
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0