hejsan..

nu har jag nyss ätit mat och en mockarbit,
snes släckt va här igår och firade hans födelsedag,
trevligt.. men vi hade planerat lite dåligt, men de är ju inte så jävla lätt när de är de första
fikat vi bjuder på här hemma hos oss, men nu vet vi att de tar mer tid än vi trodde,
vi skulle baka allt själv, och dessutom städa en massa, plus att vi skulle baka bullar,
de tar ju lite tid, sne baka en liten små kaka dagen innan, minttoppar, vika han iof glömde att ha i mint i men..
ajja, nästa gång vi får bjuda på fika är väl när bebisen kommit, men då får han stå för baket själv,
och börja i lite bättre tid kanske :P hihi

jag kan säga att magen har sjunkigt!!!
igår när jag låg i soffan upptäckte jag att jag kunde andas igen!
jag hade ju haft hemska förvärkar under dagen, o sen va de helt tomt uppe vid revbenen!
så himla skönt, den ligger lägre så jag kan sitta som jag vill utan att de blir jobbigt,
kommer en bild på magen i vecka 37 i nästa inlägg, imorgon går jag in i vecka 38! :O
tänk då räknas de som fullgånget, men vi får hoppas den lilla vill stanna iaf till efter nyår,
men jag är ju född 14 dagar för tidigt, asså de måste ju vara i vecka 38?
spännande!! <333

ikväll kommer linn också, hennes flyg gick kl 19.25 från gbg..
så hon är väl här i gävle runt 22.00 - 22.30
trevlans, då ska vi spöa henne i mario kart jag och sne;) hihi

men innan de ska jag och sne sätta upp våran julgran..
vi har köpt en rosa! haha, de kommer bilder på våran vardagsrum sen så ska ni får se,
jag har ju lovat att ni ska få bilder på lägenheten vart efter som de är klar, o nu är vardagsrummet iordning,
dom andra rummen också, men de är så rörigt nu i allt julstök:P
men en bild på granen lovar jag er ;) hihi ... nu ska jag gå och pynta den!
hejdå!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0