haha..

va töntigt!
jag satt och läste mina inlägg som jag skrev när jag precis blivit gravid,
de är så roligt för där sitter jag och skriver i vecka 11 typ att jag inte kan ha mina
jeans längre. visst jag kunde kanske inte få igen dom lika lätt,
men jag ska säga er att jag kan faktist ha mina jeans nu,
jag kan knäppa dom med förlängningsknapp! de funkar prima,
men då ibörjan va de så kul att jag fick kämpa för att få igen dom,
nu är man super glad att jag kan få på mej dom!
plus att jag skrivit att jag tror att jag kommer bli JÄTTESTOR!!!
haha, aa de blev jag ju verkligen! (inte.)
men då fattade jag varför de är så kul med blogg.
för dom där sakerna hade jag aldrig kommit ihåg,
att jag kännde mej så där stor i vecka 11 lixom,
herregud va jag inte visst vad jag hade att vänta!
och ändå är jag väldigt liten, haha flummigt!

Kommentarer
Postat av: jenny

Joo jag vet hon är skit rädd för att föda vanligt och hon lyssnar inte heller på vad jag säger :p

2008-12-04 @ 14:27:40
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: -e,

fin design du har =)

2008-12-04 @ 15:35:11
URL: http://enligtemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0