förlovad!

ihelgen har jag och min älskling varit i sthlm!
gjort en massa roligt, men de roligaste utav allt!!
vi har förlovat oss!! :D:D
han hade bokat rum på ett spa hotell,
så himla mysigt, så när vi kom fram till sthlm
på lör förmiddag så började vi med att gå o lämna in
väskan, sen gick vi till taco bar och käka båda höll på att svälta ihjäl
så de satt fint! :D sen strosa vi lite på stan, julmarknad i gamla stan bla,
sen köpte vi tunnelbanekort, så åkte vi tillbaka till hotellet, checkade in,
och när vi kom in på rummet va de mycket bättre än båda hade trott,
hur flott som helst! sen gick vi ner på relaxen och badade dock va poolen rätt så kall,
men vi överlevde, sen gick vi och basta lite, sen gick vi o käka på taco bar, IGEN.
haha, sen kika vi på bio, sex drive fick de bli, under bion smög vi på oss ringarna,
lite annorlunda, men så vela vi ha de ;) sen åkte vi tillbaka till hotellet o sov skönt!!
nästa dag började med hotellfrukost! de är ju inte helt fel, *mums*
vi satt länge och åt, sen drog vi till rummet slappade lite, sen packa vi våra saker o checka ut.
vi drog runt på station och letade efter ett ledigt skåp att lägga väskan i medans vi skulle fördriva
tiden på stan, och vela inte gå o bära på grejerna, men de fanns inga,
så vi gick o käka på max, men väskor o hela köret, sen åkte vi spårvagn bort till gröna lunds julmarknad,
den va också fin, sen hade tiden gått och de va dags att ta sej till bussen, vi tog spårvagn tillbaka igen sen gick vi
sista biten för dom hade stängt av t-banan, för de va ju 30 nov:S rasiternas dag, ett himla pådrag med poliser o skit kan ja
lova! men vi kom med bussen hem iaf. jag har haft världens mysigaste helg,
fast mycket gå och stå, vilket är lite jobbigt för mej nu, jag trodde att vi skulle bli tvungen att avbryta våran
"relaxhelg" och fara tillbaka till gävle för jag hade sånna sammandragningar på kvällen!
men dom gick över. så de va lungt.
men de största med den här helgen är ändå förlovningen,
de känns så rätt med just honom!! :D:D <3333

nu ska jag göra nåt annat, för snart ska jag hämta mina småkusiner på dagis,
och innan de ska jag hinna äta! :)
och imorgon ska vi på sista föräldragruppsträffen, och innan den börjar ska vi till BM
undra om vi ligger bättre på kurvan nu, blodprov ska tas också, efter som jag va RH-negativ :S
usch jag hatar dom där jävla nålarna! blääää.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis gumman :):):) verkligen super roligt! Gratulera Fredrik också!:) Hör av dig i veckan vettja, kanske kan ses en sväng på fredag? puss :)<3

2008-12-02 @ 23:18:18
URL: http://baras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0