!!!

sådär, då va man hemma igen då! :)
skönt, fast vi har vart hemma ett tag, kom hem kl nio idag,
va ner en sväng på legenden och fick käka jultallrik! de va mums!
men jag åt typ bara rödbetssalladen och köttbullarna :P
och 3 ägg! haha :) gott de :P
idag har vi vart ut till ikea o köp en "minibyrå" de ser ut som en byrå
fast den är som en liten låda bara:P som vi ska ha alla kablar i
som för tillfället ligger på skrivbordet och skräpar!
så hittade vi en snygg tavla till vårat kök som dessutom bara
kostade en hundring, så den köpte vi :P
sen gick vi inne på köpis lite,
tänkte köpa en kalender, men vi hittade ingen som
uppfyllde våra krav, de får bli en annan gång,
sen tog vi bussen till stan och blev upphämtad av ingela
som vi åkte med till legenden,
och där fick vi ju som sagt käka jultallrik,
sen vart de bråk och nåra småglin började o skulle slåss, '
så va de en kille som blev knäad på urinblåsan så han börja kissa blod:S
så då sa vi att vi inte vela vara kvar på de där dårhuset, så då skutsa ingela hem oss:P
undra hur de gick för dom andra, de va lite kaosartat där idag, men så är de ju vissa dagar,
sen nu när vi kommit hem o satt upp tavlan o så.
så satt jag och kollade runt på lite bloggar, så hamnar jag på min mosters
blogg och där läser jag att min morbror och hans flickvän,
som också ska ha barn :) fast inte för ens i juli, men ialla fall
att dom har fått en lägenhet här i kastsjö och att dom ska flytta in i april!
så himla perfect då jag och madde ska vara barnlediga tillsammans! :D
de ska bli riktigt kul, fast vi får ju se hur länge vi blir kvar här :P
men de är iaf i bomhus vi kommer att hamna, så de är ändå bra att
dom kommer till bomhus, dom har bott i valbo nu, de är ju lite långt att åka emellan:)
men nu är vi samlade, jag, mamma, moster och morbror med familjer.
alla i bomhus! härligt! :D
nu ska jag sluta skriva och göra nå annat, sen ska jag gå o lägga mej i sängen och vila min
öma och tunga kropp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0