dåså,

då sitter man här igen nu, har nyligen kommit hem från mamma gruppen,
har bara hunnit värma lite falukorvsgratäng o potatis från igår som jag nu sitter och äter upp:P
sné ligger och sover han :D han jobbar och sliter han :P min älskling, vilken tur att jag har honom! :D
får väl se när han vill ta och vakna? :P aja, jag låter honom sova så fördriver jag tiden här,
kanske kikar ner på legenden sen också, om vi orkar, jag har haft så himla mycket sammandragningar!
och väldigt ont i ljumskarna :S de är skönast att bara sitta och slappa! ;) jag gör de jag är bäst på ;) haha
det gick bra på mammagruppen iaf! :D alltid lika trevligt, vi räkna ut idag att när den börjar igen efter jullovet
då har jag garanterat fått min lilla skatt! ;) känns overkligt som bara den! den börjar igen 21 jan, och du ska
jag nog ha klämt ut den lilla därinne :P konstig tanke, nästa ons skulle de komma en tjej som fick en bebis
förr förra ons! :D en riktigt liten bebis asså! gud va jag kommer längta ihjäl mej när jag ser den lilla! :P
men nu ska jag inte skriva mer för nu är de slut på saker att skriva, hihi

hejs...

Kommentarer
Postat av: jenny

AAh det är spännande med allt som händer!!

Och sen har du en alldels underbar upplevelse att se fram emot =)

2008-12-03 @ 19:36:59
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: cissi

jenny du har inte berättat om besöket hos åsa. hur gick blodprovet, växer tjejen?

2008-12-03 @ 21:20:52
Postat av: jenny

Jo de var den jag mena =)

Bra det för det ska du inte vara heller, jag skulle lät kunna göra om det flera ggr det var nog jobbigare att vara gravid :p

2008-12-04 @ 01:01:04
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0