BM.

hej folket!
har ganska nyss vaknat, har hunnit läsa tidningen o käka frulle bara.
och nu sitter jag här som vanligt..ska ta bussen som går 14.18 till åsa,
hoppas den lilla mår bra idag också:P
men de tror jag, de rör då på sej iaf! :)
fårse om fredde fööljer med den här gången då? :S
han va inte med förra, och då fick jag ju göra ultraljud:S
de va lite synd, och förhoppningsvis så är de här sista gången!
för nästa tid har vi den 12 jan, BF den 11 så hoppas att det här är sista besöket
med mage! :) hihi... måste försöka få tag i fredde o snacka med honom..
men nu ska jag sticka o sminka mej o klä med o borsta mina gaddar!
och idag ska jag köpa järntabletter också! de får inte glömmas,
skulle gjort de efter att jag va där sist men hade inte nå pengar på mej då,
och sen har de vart så mycket röddagar så har vart problem med att hinna med och hitta ett apotek..
men idag har jag både pengar och de ligger ett apotek där jag ska gå förbi :P hihi..
ajja, kanske skriver ett inlägg sen och berättar hur de gick :)

hej!

ps. vecka 39 idag. ds.

Kommentarer
Postat av: Theresia

Haha va, oj då :P jag tänkte inte på det när jag kollade på Maries unge !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0