23 december.

ja allahopa! idag är de dagen före dopparedagen! :D
gud va tiden går fort när man inte längre är liten ;)
dom har dagarana kröp fram när man va liten, nu hinner man inte allt man vill.
min lillebror  fyller iaf år idag.. 6 år! :O stora killen nu :P
jag har köpt en fin skjorta åt honom, tro de eller ej men han gillar faktist att få kläder..
den va skit snygg iaf och den kommer klä honom :P
så idag ska man dit och fira honom och träffa släckten :)
skulle väl bli lite uppesittar kväll också! ;) trevligt..
nu sitter jag här och har precis plattat igenom håret o fixat de o målat naglarna,
nu skriver jag i full fart så dom ska torka fort ;) haha
sen ska jag gå och sminka mej och välja kläder,
innan vi ska hem till mamma så ska vi hinna handla julklappar, har inte köpt en ända!
så de blir lite mer till ungarna och mindre till dom vuxna..
ska väl försöka hitta nån fin tröja till imorgon också, vet inte vad jag ska ha på mej annars,
får se om jag hittar nåt, annars får jag ta nåt jag har, ska iaf ha röda leggings*! hihi ;)
sen ska jag helst hinna diska dom 2 glasen i diskhon också! och damsuga i köket,
så de är fint där imorgon när vi ska sitta där och äta tomtegröt och äta skinkmacka med senap,
och ägg.. mums* riktig julfrukost ska vi äta :) sen ska vi göra oss iordning, sen ska vi dricka glögg och äta
pepparkakor innan vi ska gå iväg hem till mamma ska jag och sne ska hem till sin moster,
sista julen vi inte firar tillsammans! :P men dom bor ändå typ 200 meter ifrån varann.. haha, så de är perfect!
nästa jul blir de till att gå emellan!:P haha men jag ser fram emot morgondagen! :D
jag älskar julen! den är sååååå mysig!

men nu ska jag sätta mej och skriva en lista vad jag ska ha med mej när vi avslutar våran shoppingrunda idag!

hejs......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0