vagnen!!

hej alla människor som roar er med att läsa min blogg ::P
igår efter jag hade slutat skolan så mötte jag madde där utanför,
sen gick vi ner o mötte sné vid pyet! (vagnaffären) och gick in och betalade klart våran
vagn, så nu har vi den här hemma i hallen! gud va jag längtar efter att få dra våran bebis i den!!
sen gick vi in på babyproffsen för madde vela ha en ny vagn till Milan!
hon hittade en emmaljunga scooter en ljusblå och marinblå! :P himmla fin den:P
så hon köpte den på direkten! haha (jag är inte förvånad);)
sen käkade vi lite på american take away, sen innan vi skulle hem så gick vi där,
men våran vagn, milans gamla vagn och milans nya vagn, så tre vagnar och en unge, haha
men sen fixade alecks hem milan och den gamla vagnen, så vi slapp åka buss med en trött milan
och tre barnvagnar:P de vart så klart snes uppgift att släpa vagnen upp till våran lägenhet, alla dryga trappor:P
jag följde med madde hem ist, sen kom sne efter, sen satt vi där o snacka :) sen gick vi hem o la oss:)

nu kommer lite bilder på vagnen, och andra inköp :P


här är våran vagn! (liggdel)


framifrån


och innuti, vi har en allaround
åkpåse, men vi la lammskinn
iden så blev de som en vinter åkpåse,
ska sy ett vagntäcke också!!
så slipper vi lägga ner flera hundra på
en vinter åkpåse.

snygg matchande skötväska!!
jag älskar tyget!

och här med sittdel på!

framifrån!

och allt detta gick på 5900:-
de va ett klipp, sista vagnen som ser ut så här
igävle! :D special edition -08 :O

och här har ni bilstolen
som vi ska köpa av madde
och alecks! 500:- vi har den
hemma, ska betala dom nu:P


och här en babysitern
som vi fick låna av min
låssasmamma. :)


vi har även en spjälsäng som vi fått
av min mormor och morfar, och sänghimmel
till den som vi fått av min moster,
och skötbort som vi fått av mamma från när min
lillebror va liten:P
men som sakerna är inte här ännu,
men bild på dom kommer också när vi fått hem dom :)

nu ska jag fixa här hemma! hejs....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Himla fin vagn :D

2008-08-28 @ 23:10:20
URL: http://nogg.se/haanii
Postat av: Kajsa

Jättefin vagn :D vet du vad det blir pojke eller flicka :)

2008-08-29 @ 00:01:35
URL: http://kajsasvardag.blogg.se/
Postat av: Cassandra

kul att ni har lika dan vagn som oss, har inte sätt någon med en sån :P:) fast vi har andra hjul och underred :) hihi

Den vagnen är skit skön att köra och så :) och våran tjej gillar att ligga i den :)

2008-08-29 @ 00:19:44
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Carro - Adams mamma

Gulligt mönster på vagnen :)

när är du beräknad?

2008-08-29 @ 10:02:04
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Läst din blogg, och jag tycker du verkar modig som ska bli mamma så ung. Men det finns ingenting som säger att du skulle bli en sämre mamma pga din ålder. Tvärtom, det finns dem som får barn när de är äldre, och blir inte bra mammor. Lycka till med bebisen iallafall, :) Förresten, jag är barn till en mamma som fick barn när hon var relativt ung, hon var 20 när hon fick mig. Och vi har en jätte bra relation hon och jag.. :)

2008-09-01 @ 12:34:28
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0