sjuk.

hej alla människor,
tänkte skriva och klaga lite :S
jag har nämligen gått och blivit en sjukling:S
jag har hög feber och ont i kroppen :(
har legat o kolla på prison break hela dagen,
nu är vi klara med första säsongen och har börjat på andra :)
vi ska kolla klart på första skivan när vi går o lägger oss :P

som ni ser så är de ny design IGEN, och de är inte för att jag ogilla den andra :P
ja va skit nöjd med den, men den finns kvar, men vi hade fixat en massa penslar till
ps igår så då gjorde vi en för skojs skull :P jag tycker den blev bra faktist för att vara den första ??

ajja nu vet jag att ni väntat länge på magbilderna :) men nu är kortläsaren här
så här kommer dom , den första är på vecka 19 och den andra på 20 :)

vecka 19


vecka 20


imorgon är de vecka 21 :O
tiden springer iväg..
vi ska till barnmorskan också!
om jag inte blir ännu sjukare tills imorgon!
men om vi åker till henne så får vi höra dej igen bebis! :)

dusch nu! hejs!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojävlar du :O:D

2008-08-25 @ 18:54:57
URL: http://annnnnnnnnas.blogg.se/
Postat av: emily

Jag tycker det är så fint med gravid magar, det är kvinligt och så blir man så glad av att se dom.

Sparkar hon mycket då? :P

2008-08-25 @ 22:43:59
URL: http://enligtemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0