så här är det...

att jag vill hemskt gärna lägga in magbilder men
vi har inte hämtat kortläsaren än, men när vi har hämtat den då
ska jag lägga upp en magbild för vecka 19 / 20 och kanske 21 om jag
hunnit gått in i den då ;) jag looooovar :P

idag när jag kom hem från skolan så kom madde och milan över en sväng :)
och om ett tag kanske vi ska traska över dit, himmla smidigt de här med att bo
typ grannar hörrni ;)

de är smidigt också eftersom att vi kan umgås
alla samtidigt, eftersom våra pojkvänner har samma
intressen och vi också :D de är så himmla skönt bara! :P
vi kacklar på om vårat och dom producerar musik :)

nu skrev madde :P vi ska över dit nu :)
och snacka en massa skit som vanligt :P
hihi, de blir inte sent i kväll iaf, snes kl ringer kl 4 imorgon! :)
men see you all! :D

himmla trevlig du madde :D:D:D:D <333
och du med alecks! ;) hahah tuppjävel....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0