ojojoj.

klockan är halv 6 på morgonen o jag är fortfarande vaken, har legat i sänger sen typ halv ett i natt,
men min höft är helt ur funktion och värker värre än nånsin!!!! så någon sömn blev de inte för mej eller!
fan va ont de gör, jag kan inte gå typ, så när sne vakna och skulle till jobbet låg jag vaken.
de va mysigt hann vi umgås lite så där på morgonkvisten! haha, sen loggade han in på min msn av
misstag, men titta där va sara online! :O jag skrev o fråga vad hon gjorde uppe o hon kunde inte heller sova!
så hon är påväg hit nu, får se vad som sker senare, ska på kalas till min kusin så en liten blund ska jag allt försöka få.
men nu ska ja ta på mej pyjamas o halta o öppna dörren åt sara!

hejs!

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: vad fina namn :) har faktiskt inte tänkt så mycket på det än... eller jag har inte kommit på några jag gillar rättare sagt, men det kommer väl. :P

2008-08-04 @ 19:35:15
URL: http://emeliesg.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Vad hade du/ni tänkt döpa bebis till? ;D

2008-08-05 @ 00:49:15
URL: http://saabiina.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0