känt sparkarna med handen!!!

tro de eller ej men de är faktist sant!!
i fredags så låg jag i sängen och bebisen började sparka lite smått,
men jag reagerade inte så mycket på de för jag känner den hela tiden nu mera :P
men sen började den sparka så hårt att de nästan kändes obehagligt, så jag la handen på magen
och ojojoj va tydligt jag kände min lilla ängel där inne, jag har försökt att känna utanpå tidigare men utan
resultat :) och just nu när sne jobbade så sparkade den hårdare än nånsin!
efter att jag legat och känt en bra stund va jag tvungen att gå upp och äta :) men jag va helt chockad!
efter de har sne försökt känna hela tiden men de har bara vart små sparkar!
så igår kväll började den så där hårt igen! så sne la handen på magen och lyckades känna!
två sparkar kände han! jag vart så glad för hans skull ;) och jag såg att han också vart jätte glad! :P
nu är de vecka 19 och de kanske låter konstig men jag känner inte bara sparattel längre utan de är
riktiga sparkar! :) de är så mysigt att vara gravid! och de bästa av allt!!!! :D imorgon är de UL :D
då får vi se våran bebis för första gången!!! de ska bli så himmla spännande!
hoppas allt är bra med våran lillaskrutt bara! ;D tänk om ja gått mycket längre än jag tror!
om de är 3 veckor till typ :s eftersom jag känner så mycket :P ajja allt de där visar sej imorgon!
men nu är magen stor också! och jag har fått en massa hår på den :S jätte luden är den :P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0