jahaaa....

då satt man här igen då:P
jag är sjuk idag också, men imorgon ska jag till skolan igen.
men mådde fortfarande dåligt imorse så ja stanna hemma igen
jag orkar inte sjukna om igen, så vill inte ge mej ut för tidigt!
missade iaf tiden hos BM, men vi fick en ny på mån :D
och imorgon ska vi hämta ut vagnen!!
gud va roligt!!!
längtar tills vi får andvända den!! :)
jag är inne i vecka 21 nu också, så ny magbild ska tas och läggas in här på bloggen!
tänkte knäppa kort på sakerna vi lyckats samla på oss till bebisflickan också.
och sedan lägga in de här, vi har fått ihop en massa saker!
bilder kommer på de då:) de ända som ska köpas nu är typ en badbalja:)
59 kr på ikea :D så de är som gjort!
vi började köpa saker o så riktigt tidigt för att jag trodde att de skulle bli så dyrt! :)
men nu är jag i vecka 21 och allt är klart!! sjukt vilken tur vi haft! :D
men nu ska ja fortsätta läsa andras bloggar! hade hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0