hejhej.

känner mej ganska ensam:(
har inte en aning om vad jag ska göra ikväll.
tror de blir en hemma kväll med mamma,
alla ska ut på nåt kul,
men jag vill inte hänga på någon för jag är bara tjock och ful!
dessutom har jag inte några fina kläder och jag har finnar överallt!
ibland hatar jag bara att vara gravid!
ont i tuttarna har jag också :S
men de blir alltid lite bättre när man plötsligt känner det lilla pyret spratla därinne! :)
vilket är ganska ofta nu för tiden.
jag och sne hade planerat att vi skulle ha mysigt o äta tacos och shiit idag!
men då dök de upp nån fest på hans jobb som självklart va roligare än att sitta hemma med tråkiga mej.
så nu sitter jag och är totalt jävla rastlös och vet inte vad jag ska göra med denna dag!?
jag önskar att jag hade en kompis som också va mamma eller gravid!
tråkigt att känna sej ensam:(
men men allt för dej min älskade bebis!!
vecka 18 nu :D
12 dagar kvar till UL :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag känner mej också ensam , men va glad att du iaf känner bebisen redan, för det gör inte jag, känner bara av det gamla vanliga när magen kurrar haha ;)

Ska ni ta reda på könet ? Jag ville det men det gick inte att se, bebisen var osammarbetsvillig xD

2008-08-02 @ 15:30:04
URL: http://emeliesg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0