Bajsälskaren!

Hejsan!
Wilmas farbror va nyss här och hämtade min gobit.
Hennes farmor ska vara barnvakt så jag får ligga på soffan och vila lite.
VÄLBEHÖVLIGT då jag är sjukligt trött!
Så medans vi väntade på att farmor skulle komma så lät jag Wilma krypa naken och lufta rumpan lite.
Så sitter hon och leker lite med sin leksak och kikade lite på tv (trodde jag) med ryggen mot mej som satt i soffan.
När jag kikat mot Wilma och hon vänder sej om mot mej så ser jag världens äckligaste men ändå väldigt komiska blick jag nånsin sett!!!!
Hon sitter då med en bajskorv i hela handen som hon kramar så de trycks ut bajs emellan dom små fingrarna.
Jag får panik, och ser då ännu en otrevlig syn! hon har hela munnen full av bajs!!
Sitter och tuggar på bajs.
Helt brun runt hela munnen!!!!
Så jag i all panik flyger upp och rycker tag i henne men vill ju inte ta i bajsen så jag lyfter henne under armarna och sätter henne i badkaret och börjar spola vatten för att de ska bli varmt men tänker då inte på att vattnet som spolas i karet strax når Wilma som sitter där i. Hon skriker och sprattlar och jag upp med henne medans jag ska fortsätta spola så de blir varm, så med Wilma i ena armen och duschslangen i den andra står jag i badrummet och hulkar och jag vet inte vad. Vattnet blir aldrig varmt tycker jag! Men tillslurt blir de ju de som tur va..
I med Wilma och denna gång skriker hon INTE. ;)
Det bara rinner bajs av henne! Verkligen hel äckligt!!!!
Så när hon är ren så är de till att skrubba golven.. USch va jag höll på att spy.
Och allt detta när man ligger på soffan och dö trött och illamående? ÅH!
Det är väl så självklart att de skulle hända just då. :P
Hihii.. Min skrutta. Men nu är hon iaf ren och fin och hos farmor sin,..
Så nu ska jag försöka få i mej nå ätbart och sedan sova en skvätt.:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är väl just dom stunderna med vill pussa och gosa på dom haha

2009-09-10 @ 22:14:44
Postat av: cissi

men vad myyyysigt!!! men tänk ändå vad man klarar av! kan tänka mig att du höll på att spy några gånger...

2009-09-11 @ 08:01:12
URL: http://fullthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0