Vad är det som händer?!

från början hade jag 3 st som jag såg fram emot att vara mammaledig med.
Nu har jag ingen.. 1 gjorde abort och nu har 2 st fått ett sent missfall?!?!?!
Jag tänker på er flickor!!!!!!!

Jag vill inte ens tänka på att de skulle kunna hända en själv!
en fick missfall i vecka 14.
Den andra i vecka 16.
Fy fan!!!!!!!
Vill säga nåt till er... stötta er. Men vad säger man när en sån sak inträffar?!
Jag är tom på ord och vill bara att ni ska veta att jag finns här!


Här är jag iaf!


Uträkning utgår från dagens datum: Tors 8 okt 2009.
Din graviditet startade Mån 27 jul 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Mån 10 aug 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 74 av 280. (26,4%).
Du är i vecka 11.
Du har gått 10 fulla veckor och 3 fulla dagar (v10+3).
Du är i 2:a kalendermånaden.
Du är i 3:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester ett.
Beräknat förlossningsdatum Sön 2 maj 2010
Du har 206 dagar kvar till beräknad förlossning.

Hoppas verkligen att min bebis får stanna i mej nu........ :S

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart hon/han kommer stanna i dig!

Sluta tänk så där, man mår bara blä av att tänka så!

Allt kommer gå bra :)

2009-10-08 @ 23:12:31
URL: http://lottamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0