Tappar!!!

Guuuuuud va min blogg måste vara tråkig nu??
Har typ inga läsare kvar.. har tappat mer än hälften!

Tänkte sriva lite om den "nya" (eller andra kanske man säger?) graviditeten.
Jag har mått fruktansvärt illa! Kanske en lite flicka till?
Men de är nästan helt bra nu. Mår illa när jag är för hungrig bara :)
För övrigt så är jag fortfarande i vecka 10, går in i vecka 11 i morgon.
Magen börjar redan synas- vilket är vanligt med andra barnet! ;)
Jag har varit på inskrivning och har fått tid för provtagning!!!!
3 november!! SKONA MEJ!
Måste dessutom göra det 3 gånger denna gång för att jag är RH negativ!
Ni som följt min blogg sen Wilmas grav eller ni som känner mej vet ju vad jag tycker om
stick i armväcket!! :O
Jag har iaf fått bedövningssalva. ;) hahahahahaah
Det där går nog bra för jag lov att intala mej. :D

Wilma då? ska ju självklart skryta lite om henne också! ;)
Hon är så himla duktig min skatt..
Hon har börjat prata lite också.
Hon säger Titta, hej och lampa har hon sagt för första gången igår. :P
Sen kan hon vinkla nu, och titta på sne om jag frågar vart pappa är.
Titta på mej om man frågar vart mamma är, titta på katten om man frågar vart Kissen är,
titta på lampan om man frågar vart den är.
Och så kan hon låta som katten om man frågar hur kissen låter, hon gör sin ljusaste röst och en litet tjut..
Det ska då vara en jam... :P

Hon har ju krypit länge nu också.. och reser sej mot, och går efter möbler.
Hon släppte bordet hon stod mot en gång, och stod helt själv en längre stund för nån vecka sen.
Hon har inte gjort de mer sen dess :S

Vi köpte en gåvagn åt henne och hoppades på att hon skulle lära sej gå med den- det är ju så nära nu.
Men än så länge är hjulen på vagnen roligare än att gå med den :)
Men snart så- hon kan gå med den, hon gick två ganska långa bitar hemma hos mamma den dan vi köpte den :P


Nu knallar hon runt i gåstolen här och känner på allt hon kommer åt.
Tiden går såååå fort, hon blir så himla stor!!
Tänk att hon blir hela 9 månader om exakt en vecka.
Hon har redan 7 tender också. :O
Vi har tid hos tandhygeinisten den 23 okt eller när de va. har de nerskrivet måste kolla sen :S
Jaja.. nu har jag väl skrivit tillräckligt.
Men nu är nu uppdaterade om hur vi har de nu för tiden! :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas den andra ungen blir lika snäll som willma då, det andra barnet brukar ju annars för det mästa vara mkt vildare än den första :)

2009-10-04 @ 19:57:25
URL: http://lottamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0