Sjukling:/

hejsan..
Idag är jag krasslig..lite febrig och ont i örat, bihålorna och öm i kroppen :/
Det är ju sååååå tråkigt!!!
Och jag har ju fått ett helt gäng finnar i fejan.. bara dom gör att jag känner mej sjuk! :(
Nej, det är på tok för mycket som jag vill fixa!
Jag vill fixa min hy! Ta hand om den mer.
Fixa nå finare smink som jag kan täcka skiten med.
Jag vill klippa mej, fräga håret och slinga de.
Jag vill eller kanske ska skriva MÅSTE köpa nya kläder.
Har lessnat så hemskt på mina gamla.
Jag behöver helt enkelt en total uppdatering av utseende och allt va de innebär!
Känner mej som en riktig gammal kärring, trist och grå.
Så som ni kanske har förstått så är inte humöret på topp idag :/
Hungrig är jag också!!!!
Okej,. det blev ett klag inlägg men så FÅR det bli IBLAND.

Nu ska jag vänta på att sne kommer hem från BVC med Wilma och då har han köpt med sej keso.
Jag tycket tydligen att de är skit gott med keso och paprika?
Jani... dessa gravidcravings!

Kommentarer
Postat av: Theresia

Tråkigt att du är sjuk...tänkte faktiskt hälsa på dig idag, men hann läsa inlägget innan jag hörde av mig ;) men vi lär ses snart..kanske nästa vecka om du mår bättre! :) Kram

Postat av: Adams mamma

okej va mysigt med dem så tätt :)

Adam kommer att vara 20 månader ungefär när nästa kommer och det är ju nästan två år äldre men jag tror det kommer bli kul för dem när de växer upp och har syskon i så nära ålder :)

2009-10-29 @ 21:28:10
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh! Du lägger aldrig ut nå inlägg.. Trist! Men du kanske är upptagen hela tiden.. Men ett inlägg om dagen skadar väl inte?:) Kram

2009-11-01 @ 12:25:48
Postat av: Bella

Jahaaru... Jag har också fått as mkt finnar nu så jag vet hur det är. Ändå är jag så jävla dum att jag trycker i mig massa choklad. Men det kanske bara är en myt att man får mer finnar då? Eller så stämmer det. x)

2009-11-18 @ 20:51:44
URL: http://isabellapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0