vilken dag de blev! :O

den här dagen blev INGENTING!
hade ju iaf en sak inplanerat för dagen o de va att kolla på friåkningen på kastvallen,
pappa och dom skulle ju åka, men så ringde han när vi satt och åt och tittade på ace ventura! :D
och sa att friåkningen inte började förens åtta på k-vallen, så de blev ingen.. vilket va helt förstårligt..
eftersom dom har små kids! hihi.. så vi stannade hemma i soffan! :)
och tittade klart på ace.. eller aa. sne gjorde, jag somnade.. :( så jag missade slutet..
men men, jag blev akut trött och wilma sov, så de va bara att passa på :)
wilma sov i 4 och en halv timme i sträck, jag somnade väl typ en och en halv timme efter henne så
jag sov i typ 3 tim.. :O herregud.. jag vaknade iaf strax efter 22.00 nångång..
och mina tuttar höll på att sprängas.. men wilma vaknade strax efter mej hon också..
så de va tur, ammade hur länge som helst! *skönt* :D
sen somnade hon om som vanligt.. rapar och spry lite sen sover hon igen..
så nu har jag suttit i lugn och ro och pumpat ur exakt ALLT ur de onda bröstet! :)
så himla skönt, slippa allt små droppande när de är så där överfyllt.
jag fick ut över 125 ml :O så nu har vi till kvällsmatningen:P
men nu måste jag amma ur de andra snart igen, får hoppas att hon vaknar ur sin
skönhetssömn snart.. Det är ett evigt pumpandes och ammandes de här!
men de är mysigt också! :P
men idag när jag satt och pumpade så slog tanken mej!
här sitter jag, 16 år och har flyttat hemmifrån, har fött barn,
har förlovat mej, har ett förhållande som är över 2 år..
tar hand om ett nyfött barn.. :)
vilken skillnad på hur man levde för bara ett år sedan!
visst jag hade ju sne då också,
men vi va inte förlovade och vi bodde inte ihop,
eller jo, typ.. fast hemma hos min mamma.
så inte i egen lägenhet!
vi väntade inte ens wilma!
gud! och folk säger att man ska göra en massa innan man skaffar barn!
jag tycker att jag hunnit med en hel del ändå!
för att vara BARA 16 år!
och jag stormtrivs med att vara mamma!
så här vill jag leva! :D
inte supa skallen av mej varje helg i brist på saker att göra!
inte ligga med varenda kille jag får chansen med.
jag vill inte de, sån är inte jag!
jag sitter hellre hemma med ett barn och myser i soffan,
jag gillar de här helt enkelt,
men jag ska erkänna att de absolut inte blev som jag trodde att de skulle vara
att bli mamma vid 16,

DET VA MYCKET MYCKET BÄTTRE!! :D
jag älskar min dotter och min pojkvän
och jag älskar det liv som vi påbörjar!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken tur att wilma har just dig som mamma:D

2009-01-25 @ 16:05:16
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



Just nu!!

Alla hjärtans dag erbjudanden!!

2009-01-25 @ 16:26:03
URL: http://augustikid.se
Postat av: cissi

jag håller med Amanda! gud vad fint sagt OCH så sant!!

2009-01-25 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0