värkarna håller i sej!

hej.
har nyss kommit hem igen. har vart med mamma där hemma och sen har vi vart hos min moster och ätit mat och druckit te! vi har klockat värkarna hela dagen och dom har kommit med variation mellan 8 min och 4 min emellan.. lite från och till..
men dom har defínitift blivit starkare! :O ojojoj.. nu känns de ordentligt. men jag vill att de ska bli värre så vi får åka in och få våran lilla bebis nån gång! just för tillfället är dom rätt intensiva och kommer med 5 min emellan..
de känns mest i ryggen! :P med också lite i magen.
inget vatten har gått eller slempropp eller så..
bara en massa värkar. nu sitter jag och väntar på att sne ska komma hem från jobbet!
då när han kommer ska jag ducha o han ska få raka mina ben..
nu hade jag just en värk.. som kom efter 4 min :)
sen ska vi väl bara vänta på att de ska göra mer ont och komma OFTARE så vi får åka in! :D
jag återkommer igen om de blir nån ändring! :P

hejs...

Kommentarer
Postat av: m

Hoppas det går bra och ni får en liten bebis snart! :)

2009-01-08 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0