värkar!

hejhej..
ja som överskriften! jag har värkar! :D
har haft de hela natten också..
går gick vi o la oss o titta på en film.
och hade hade känt lite små molningar då o då under kvällen.
men inget jag tänkt på att de faktist kunde vara nåt.
men när vi låg där o bara tittade på den där filmen så
la jag märke till dom mycket mer.
och magen blev stenhård samtidigt som jag fick en stramande känsla i ryggen och magen!
vi började kolla lite på klockan när dom kom och från 20 över 2 till 20 över 4 hade jag haft 8 st!
men dom va ju inte så starka, men jag försökte somna och gjorde de..
vaknade lite då o då och hade lite jobbig stramande men somna påengång när de släppte..
när jag vakna trodde jag de va borta.. aja tänkte jag.. dom avtog..
men sen kom dom tillbaka! :D och nu har jag suttit o klockat lite slarvigt o en tim o dom har kommit med
6 min emellan i mer än en tim nu! och mycket starkare än vad dom va inatt! :D
hoppas verkligen att detta betyder att bebis vill ut nu.
föresten idag är de ju åttonde också! de va de datumet vi hade från början.
innan vi hade vart på UL ! :P kanske va de de som stämde ändå?
men de ska man väl inte ställa in sej på! de avtar säkert denna gång också! :P
kommer med en ny uppdatering om de händer nå mer! :D

hejs

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ooj spännande =)

Men det kan ju ta lång tid de där, men rör på dej mycket så dom inte slutar!

2009-01-08 @ 15:38:58
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för dej! :)

2009-01-08 @ 19:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0