värkar...

här var de värkar så det stod härliga till!
jag har väldigt onda värkar nu. kom dom ofta så skulle jag definitivt åka in,,
men dom kommer med mellan 9 - 7 min emellan!
så nu väntar jag bara på att dom ska komma oftare.
idag klev vi upp vid nio.. men jag hade vart vaken sen typ 6.
fick ju slumra lite i natt trots allt.
sen tog vi en promenad för att skynda på de hela lite.
vi gick till tempo och handlade!
de verkar ju som att de hjälpte lite iaf!
vi ska gå ut en till sväng sen också.
efter att vi fått nåt imagen!
det är ju så himla skönt väder ute! :)
nu börjar de bli jobbigt att vänta på den lilla!
nu har jag haft värkar i ett och ett halvt dygn!
men nu måste de hända nåt snart eftersom dom börjar kännas ordentligt.
tålamod gott folk! tålamod!

hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0