snälla kommentarer är omtyckta kommentarer!:D

Världens bästa Sara om första och förhoppningsvis sista!:
Somliga kan visst inte hålla sig till sitt. Tycker du är väldigt modig som beslutat dig för att ta detta stora steg! Kände att jag ville säga det :P Jag är själv 20 och längtar verkligen efter barn.. är väl medveten om samhällets uppfattning av unga mammor. Man ska visst ha resa jorden runt och blivit akademiker innan det är okej att ens tänka tanken.. tråkigt! Är man redo så är man. Hoppas allt går bra med bebben! :) Kramkram

vill bara lägga upp och visa vilken fin kommentar jag fått.
jag blir så himla glad. och detta är inte någon sara jag känner..
men hon har ändå varit så snäll att kommentera! :D
de gör mej så glad, så va bara tvungen att säga de!
tack! de värmer!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0