sent nattinlägg...

hejsan alla läsare!
nu sitter man här som vanligt.
snackar lite med folk på msn och så,
börjar känna mej lite hungrig också:P
undra vad man ska hitta på att fylla magen med, mer än bebis..
lite kvällsfika kanske, eller snarare nattfika..
en kopp te o lite macka kanske..
får se vad skafferiet har att erbjuda:P
igår va iaf en jätte lång men skön dag!
satt i soffan exakt hela dagen..
sne va iväg och handlade och så,
sen beställde vi pizza :)
o han hade handlat chips o läsk också:)
riktig sliskdag..
men de måste finnas sånna också!
jag klädde inte ens på mej haha...
satt nerbäddad i soffan med datorn i knät och
kikade på tv med ena ögat:P haha
och idag har också vart en slö dag för min del.
sne har jobbat han, men jag har bara varit hemma och tagit de lugnt!
men idag har jag iaf orkat tagit en dusch..
en lång och en varm sådan! :) *skönt*
så nu sitter jag här igen nyduschad och fräch
eller iaf nyduschad! :P haha :)
sne har målat min garderob idag också,
den va ju träfärgad inuti.. så fick han för sej att måla den vit..
så nu har jag en vit garderob..
ser iaf frächare ut tycker jag :) hihi...
men nu har jag faktist inte nå mer att skriva..
ska gå och fixa nåt att äta.. just för tillfället kände jag sug på varma mackor! :O

hejs....

ps! ingen bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0