Ny design på G..

hinner inte slänga in den nu.. för jag ska ner på stan och hämta
pappret om körkortssynkollen.. och sen ska jag fylla i resten av pappren för tillståndet
ikväll när sne kommer hem med dom.. så får jag inte glömma att köpa frimärken till oss heller..
både jag och sne ska skicka in samtidigt--
måste påminna honom att ta med kuvert hem.
så kan jag sticka o posta dom imorgon.. :D
äntligen får man de gjort..
kan bli krongligt för mej sen med bebis o allt. så de är bäst att ha de gjort innan :)
tycker jag iaf!:P
sen får vi jag vänta några mån med att gå den där handledar kursen.. tills sne kan ha bebisen under tiden :P
men sen är de bara att köra! :)
men nu gott folk ska jag dricka upp mitt te, sen ska jag kasta på mej kläder o sminka mej.
sen kasta mej på första bästa buss och åka in till stan och fixa allt.
och förhoppningsvis så ska jag träffa madde. måste skynda nu så jag hinner allt :)
hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0