mitt nyår!

tänkte att jag skulle berätta för er också om nyåret!
de va så himla trevligt, så jag måste skriva ner de :P

först på dagen så gör man ju inte mycket..
så vi passade på att städa våran stökiga hem..
så att de va fint..
sen på eftermiddagen kom pappa hit och fikade med oss
och umgicks ett tag.. han va ju nyhemkommen från thailandresan!
så han hade med sej en massa saker också..
bla ett jättefint fotoalbum som vi ska ha en massa fina kort på oss och bebisen i! :D
och tröjor ett bebissätt.. en klocka till sne.. :)
tack för de!! <333

sen när pappa skulle bege sej så började sne med maten..
det blev kött och potatis..
nån potatis i nån dressing som man lägger i ugnen bara :)
super smaskig va den iaf.. och köttet också..
så beasås till de, eller iaf till mej, sne åt rödvinssås, men de ogillar jag:)
så gjorde jag en sallad med vitlöksdressing till :)
efter att vi hade ätit de och va mätta och belåtana så fixade jag till mej lite snabbt..
sen tog vi en promenad över till mamma stefan och liam..
kicki va också där.. (liams farmor).
så spelade vi lite spel med dom och så..
sen käkade vi efterrätt med dom också..
pannacotta (stavning? :/) med björnbär på..
den va supergod även om man inte kan äta några dunder mängder,
de är så sött :) så lite godis o så..
sen när de började närma sej 12 slaget så gick vi ut och smällde bomber
och skålade.. en mysig och mycket trevlig start på de nya -09
sen så skutsade mamma hem oss..
de va vårat nyår. enkelt och lugnt med så himla bra!! :D

föresten.. vi såg nåt konstigt på himlen också när vi stod ute på 12 slaget..
som ett eldklot som gled över himlen..
sen kom de 2 till sånna när de första försvann..
undra vad de kan ha vart? :P

jag är iaf nöjd med mitt -08
det har varit händelserikt för oss!!
tre stora saker är iaf att:
1. vi fick reda på att vi skulle få en bebis!
2. vi flyttade hemmifrån.
3. vi förlovade oss.

nu är de bara att hoppas på att -09 blir lika bra om inte bättre! :)

hejs--

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart det blir bättre! Bebisen kommer ju att komma ju! :D

2009-01-03 @ 12:04:55
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Krille (ingen du känner ;))

De där grejerna som flyger som eldklot på himlen är några slags ballonger som har en behållare under sig som man sätter ett värmeljus i och så flyger den iväg över himlen ;) Tycker det är en fin ersättning till fyrverkerier :P

2009-01-03 @ 21:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0