haha, anonym?

fick en komentar av en anonym person, som tyckte att de va skönt att jag fick tummen ur arslet och fixade föräldrapenningen nu, ville bara skriva att de aldrig blev av, åter igen så planerade vi dåligt, allt tar mycket mer tid med en liten vill jag lova!! :O
haha så du den anonyma, jag fick aldrig min tumme ur arslet.. :S :P


tänkte skriva och berätta att min lillebror liam som är 6 år, och en väldigt stolt morbror! ;)
han är ju bara fööör söt!!!! han har lite problem med att kommihåg om de är
morbror eller moster han är, *asg*
så när vi satt hemma hos mamma fick vi oss ett gott skratt,
När liam sitter med Wilma i knät och tittar på henne med snäll miin
och säger med snäll röst.. hej! det är jag som är din moster!
mamma rättade honom lite fort nej morbror är du ju,
ja, morbror rättar liam snabbt och lite generat!
är dom inte för roliga små barnen?
ville bara skriva ner de i bloggen så vi aldrig glömmer den kommentaren.
det lät så roligt när han sa de,
han som ska vara så cool! så sitter han där och säger så de sån ljus och snäll röst.
hahahaha, min älsklingsbrorsa!! :D <3333

men nu vart de inte så mycket skriva av,
jag tänkte skriva ett jätte inlägg med en massa söta bilder,
men alex, min morbror har flyttat till kastsjö nu,
så vi va där ganska länge och sne hjälpte alex att bära dom stora sakerna,
så vi har bara hunnit äta o kollat på lite tv nu,
och nu är vi plötsligt trött!:O de va inte igår man va trött vid den här tiden!
så nu är de bara att ta tillfället iakt, när wilma sover och vi är trött, så nu ska jag sticka
och krypa ner i sängen med MIN pojkvän och MIN dotter!
är jag stolt eller är jag stolt? jag tror de är jag som är stolt ;)

BTW! sandra fick sin bebis igårnatt! :D grattis till eran bjässepojke! :D

gó natt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej va gulligt, hehe moster. ha det bra,kram:)<3

2009-01-30 @ 13:17:36
Postat av: Anonym

Jag tycker,utan att känna dig, att du är en ansvarsfull kärleksfull mogen tjej. Du klarar att vara tonårsmamma galant! Dina föräldrar måste vara stolt över dig. Lycka till i framtiden!

2009-01-30 @ 14:33:02
Postat av: Madde

fan var jag anonym? hahahahah det var ja som skrev :D

2009-01-30 @ 15:36:42
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/
Postat av: anna

han är så jävla söt! haha

2009-01-31 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0