går segt!

hejsan.
sorry att de tar tid med den där himla förlossningsberättelsen,
men de är inte mycket tid i ett sprut framför datorn.
är inte wilma hungrig så är jag kissis, vilket är ett himla projekt.
för jag kan inte kissa utan att spola varmvatten på,
alltså måste jag duscha pullan varje gång jag kissar..
ganska drygt med de svider som bara tusan annars..
de svider tillräckligt när man spolar vatten så tänker inte
försöka mej på att inte göra de än.. men idag kom jag på en ställning
som gick mycket bättre. om man lutar sej hur mycket som helst framåt undertiden man kissar.
då vart de lidrigt iaf, men är jag inte kissis heller så är jag hungrig eller nå annat..
de kommer hela tiden nåt emellan, även fast jag faktist har en riktigt lugn liten bebis..
hon sover för de mesta, grinar väldigt sällan, även om hon är vaken så är hon nöjd med att ligga nära oss
och bara titta! :) väldsa gó är hon!! :D
just nu ligger hon är intryckt mellan mej och sne på en kudde och bara mår gött.
sover som en liten prinsessa! men hon vill nog snart käka igen,
inatt sov hon hela natten igen! :) vaknade lite då och då och började tutta bara..
typ var tredje timme. men de märkte jag knappt av. hon skrek inte.
jag liggr på sidan med henne bredvid mej så hon kan bara börja äta när hon vill.
så hon behövde aldrig skrika. så när jag vaknade kl 11 idag så sov wilma och sne
och jag kände mej så utvilad! men ändå låg vi kvar i sängen och mös ända tills kl va 14.00
typ, då gick jag upp och började plocka lite här hemma. medans wilma låg och sov i sängen.
och sne satt där och kollade på tv, men kom mamma och hälsade på. de va trevligt! :)
nu ska sne åka iväg till affären och handla! :O jag ska vara hemma med wilma själv för första gången nu.
lite pirrigt, fast egentligen fattar jag inte varför.. de är väl inte nå svårare än när han är hemma ? :P
känns bara lättare när man är 2 :)
men wilma sover så skönt nu ändå så de är lugnt:P
ska försöka få ihop en förlossningsberättelse nu bara!

hejs....

Kommentarer
Postat av: Theresia

Du lär ju berätta hur mkt hon vägde o hur lång hon var!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0