första och förhoppningsvis sista!

ja.. här kommer första konversationen som innehåller negativa kommentarer mot mej.
jag som trodde jag hade klarat mej från de, man man ska visst få känna på allt vad
att vara ung och med barn innebär:P
tråkigt bara att de är en av ens "vänner" som ska låta en känna på..
hade tagit de mycket lättare om de va nån anonym drygskalle bara!
men nejdå..
tycker bara de är så himla tråkigt. och vill inte glömma det, så därför lägger jag upp det här.
för att jag ska komma ihåg sen när jag går tillbaka och tittar hur kan kände under tiden jag
väntade våran solstråle! :D
jag kanske har vart väldigt taskig när jag svarat med vissa saker, men jag blir bara så himla less
och tycker bara de är så himla tråkigt och orättvist! för vad har gett honom rätten är trycka ner mej sådär?
iaf skönt att höra att vissa inte alls håller med honom..
de där bevisar bara hur lite han faktist känner mej :D

     

jag kan bara säga de att jag tänker faktist inte ta åt mej ett skit av de som står där!
för de är enbart en kille som snackar i nattmössan! inget mer!! :D

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

Somliga kan visst inte hålla sig till sitt. Tycker du är väldigt modig som beslutat dig för att ta detta stora steg! Kände att jag ville säga det :P Jag är själv 20 och längtar verkligen efter barn.. är väl medveten om samhällets uppfattning av unga mammor. Man ska visst ha resa jorden runt och blivit akademiker innan det är okej att ens tänka tanken.. tråkigt! Är man redo så är man. Hoppas allt går bra med bebben! :) Kramkram

2009-01-08 @ 01:33:42
URL: http://thesarastory.blogg.se/
Postat av: E

Det är nog ganska konstigt men han verkar svartsjuk. Kanske inte kär, men svartsjuk kan man vara ändå.

2009-01-08 @ 17:33:32
Postat av: jenny

Jag vet att du kommer att bli världens bästa mamma så bry dig inte om vad en kille som har varit kär i dig i flera år skriver, han är ju bara svartsjuk.... ni behöver inte honom i ert liv så lägg inte ner så mycket energi på att bråka med honom, ni har så mycket annat roligt att se fram emot nu!

Kram från mamma

2009-01-08 @ 20:25:56
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är ovanligt mogen för din ålder och stark som gör det här fast du är så ung! Jag vet att både du och sne kommer att bli jättebra förälldrar så lyssna inte om någon tror någonting annat! :)

2009-01-09 @ 17:25:20
Postat av: cissi

Bra att du inte tar åt dig Jenny!! Får jag använda mina psykologiska talanger så är det här en kille som haft en dålig uppväxt o inte världens bästa föräldrar - kanske för unga o omogna kanske! Men du vet att vi som känner dig bäst - din familj o släkten har aldrig tvivlat på dig! vi vet att du kommer att klara det här hur bra som helst o det ska bli så skönt att du får visa den här killen det!! kram!!

2009-01-10 @ 10:43:56
Postat av: Anonym

Det är bra att du inte tar åt dig. Det finn idioter till precis allt och man slutar aldrig förvånas. Önskar dig all lycka med lill tjejen & eran lilla familj. Jag är själv en tjej på 21 år som har en dotter på snart 7 månader. Livet kunde inte vara bättre. Ta hand om er och ännu en gång, grattis till lill tjejen eran! /Emma, Mamma till Tuvaliee

2009-01-11 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0