ett tack inlägg!

hejhej alla människor!! :D
först vill jag bara bli ursäktad för min usla uppdatering..
förstår om många är nyfiken på hur de går med våran lilla wilma..
men jag har helt enkelt haft annat för mej än att blogga,
men nu ska jag också för min egen skull skriva lite..
inte i de här inlägget, men ska försöka skrapa ihop en förlossningsberättelse!:)
men jag vill först tacka för alla snälla och fina kommentarer!
de är så himla många så jag hinner inte sitta och svara till alla,
men eftersom alla har skrivit i princip samma sak.. Grattis!
så skriver jag ett stort tack till alla på samma gång..
tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack!!!!!!!!!!!

idag va vi tillbaka på 3 dygnskontrollen på BB.
eftersom vi aldrig låg på bb så fick vi komma tillbaka istället.
allt såg bra ut med våran lilla skrutt.
lite spänd i magen nu bara när mjölken rinner till och chockar hennes mage!:P
men de är bara att fortsätta att trycka i henne en massa så att hon "rensar" systemet! :P
hon bajsar och spyr en hel del! :P så snart borde hennes mage vara bra igen!
ska skriva om dagarna hemma i ett annat inlägg också, så nu ska jag avsluta det här innlägget
och blogga ikapp lite! :)

kanske kommer några bilder också.. ;)
hejs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0