dagen..

ja hörrni! :)
idag har vi inte gjort nånting,
klev upp efter två nångång,
käkade frukost efter att jag hade matat wilma hur mycket som helst..
så hon sov så skönt,
sen spelade vi mario kart lite :P hihi..
sen efter nån timme eller två så vaknade wilma och vela ha mat igen,
hon ammade hur länge som helst, medan jag pumpade de onda bröstet!
sen fick hon flaskan efter de också, så nu måste hon vara hur mätt som helst! :O
hon ligger här beredvid mej nu och bara tittat runt och är hur nöjd och vaken som helst..
man vill bara pussa henne hela tiden,
hon ligger på en kudde, tänk att hon får plats på en vanlig huvudkudde,
hon älskar att ligga på mage på en sån, hon blir hur nöjd som helst..
måste vara skönt i hennes mätta mage! :)
nu börjar hon gäspa, snart sover hon nog igen! :P
och jag sitter här som vanligt och bara skriver en massa skit,.
medans jag tittar på den arga snickaren med ena ögat! hihi..
nåt nytt program på 5an ni som inte sett de:P
och sne han spelar sims han! :) hahah..
hungrig börjar jag bli också, undra om jag får ta matlådan i kylen,
tror de, sne brukar inte vara hungrig nu. :P hihi,
senara ska vi kanske ner till kastvallen en sväng och titta när folket åker friåkning,
pappa och dom skulle dit :) skönt att komma ut lite, man blir så trött och sur när man sitter inne hela dagen,
plus att wilma älskar att åka vagn ute, så de blir bra. :D
nu sover hon igen! :) min lilla älskling.

kanske uppdaterar mer senare!

hejs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0