Wilma kan greppa! :D

Hej alla glada och arga.
Wilma har greppat en leksak flera gånger nu.
Så fort man ger henne nåt så tar hon de.
Första gången hon gjorde det riktigt ordentligt var inne hos bvc
Bvc tanten tyckte hon va jätte tidig.
Då blir man ju lite stolt över sin lilla bebis! (A)
hon har ställt sej i krypställning men bakdelen 4 ggr nu..
Hon verkligen försöker ta sej fram när hon ligger på mage.
Det är verkligen hur kul som helst att se när hon gör framsteg. :P
Och nu har hon lärt sej att äta gröt också.
Innan har ju allt hamnat på hennes bröst och haka. 
Men nu dräller hon bara lite lite när hon äter. :D
Nu är hon 3 hela månader.
Min stora flicka, tiden går för fort.

Ja, nu har vi vart vaken i 2 och en halv timme.
Vi har hunnit ätit frukost medans wilma lekte i babygymet.
Matat Wilma med gröt.
Badat henne
Låtit henne sova en timme.
Och nu ligger hon här i snes famn och äter igen.
Plus att jag har hunnit lagt in alla bebiskläder i byron. (Vi har nyss tvättat allt.)
Och hon har fått nya rena kläder på kroppen.
Så ser våran förmiddagar ut.
Riktigt mysiga faktist. :)
Senare idag ska vi hem till svärmor och svärfar och äta påskmiddag :)
Så snart ska jag hoppa in i duschen och fixa.

Nu är det inte långt kvar tills vi flyttar! :D
Har suttit och fyllt i ansökan och dagis plats.
I första hand har vi tagit solhjulet.
Och sen björsjökyrkans förskola pärlan.
Visste inte att den fanns ens men läste om den
och den verkade bra. :)
Jag är inte kristen eller nåt men jag tycker att de är skön miljö i en kyrka.
Vi måste ju verkligen tänka på vart dagiset ligger eftersom jag ska gå i skolan.
Måste ju passa med bussar och allt. :P
Men dom 2 ligger alldeles i närheten av vårat hem och dessutom går bussen direkt utanför.

Angående mitt körkortstillstånd så är de på god väg.
Vi har gjort allt nu.
Väntar bara på handledar tillstånden.
Sen är de bara för er att hålla er inne. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0