Våran kväll.

Ikväll har vi vart och käkat tacos och chips och druckit läsk hemma hos henke och jossan.
Vi kollade på robinsson lite också.
Jag sne och Wilma tog 20 över 9 bussen hem :P
Innan vi åkte till dom va vi på stan och kollade lite, sne köpte ett par "jobbskor" som han ska ha när han jobbar:P
Sen åkte vi till kvantum och handlade till kvällen och lite saker till Wilma. Bla Ersättning..
Vi gick in på jysk också och kollade, vi hittade ett jättefint fotoalbum till Wilma.
Det köpte vi, billigt och bra! :D
Ett rosa..
Så när vi kom hem så satt vi och satt in en massa kort i de, vi är långt ifrån klara men vi har kommit en bit på vägen.
Medans sne satt och klippte till korten så dom skulle passa somnade jag :)
Jag vaknade till och bestämmer mej för att gå och sova..
Sne har ont i handen och orkar inte klippa mer så vi ger oss för idag.
Jag går och bortar tenderna och bäddar ut bäddsoffan..
(Jag ska få sova på soffan inatt så jag får sova en HEL natt!! :D)
Jag uppskattar min älskling så fruktansvärt just nu..
Han gick iaf och skulle blanda mat till Wilma inför natten..
Medans jag står och plockar fram bäddsakerna till soffan hör jag sne:
Nej!!! HELVETE!
Vad?
Tog du Wilmas mat från henke och jossan?
Nej? :O
FAN! inte jag heller den ligger kvar hemma hos dom!
Jaha, vad gör vi nu?

Sne fick ringa sin pappa och be om skjuts.
Snäll som han är så ställer han självklart upp :D
Så nu ligger jag här vaken fast jag hade somnat innan vi kom på det här..
Sne borde vara hemma snart och då ska jag äntligen få sova!:D
Hoppas  bara att Wilma håller sej tills han kommer hem..
Vi har bara pulver till 100 ml och de är hon aldrig nöjd med!

Igår BTW ringde dom från Babyproffsen!
Vagnen är här!! :D
Så nu ska den gamla iväg.

Nån som vill köpa emma ljunga smart duo combi -08
Special edition.
Andvänd endast 3 mån och sittdelen är orörd.
Allaroud åkpåse, skötväska + skötbädd,
Liggdel och sittdel ingår.
Endast liggdelen och skötväskan+ skötbädden är andvänd.
Nypris på detta var 7300:-
Jag säljer det nu för 5000:-
Vet du nån eller är du intresserad?
Lämna en kommentar för mer info!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0