Vagn till salu!




Nu säljer vi våran jätte fina emmaljunga smart duo combi -08
Inga som helst fel på vagnen.
Endast andvänd i 3 mån..
Sittdelen och allaroud åkpåsen är aldrig andvända.
Nypris på detta är 7300:-
Vi säljer det för 5000:-
Säljer den pga att jag vill ha en rosa vagn.
Det är en jättebra vagn och jag har vart super nöjd med den..
Men jag vill helt enkelt ha nåt nytt :P


Jag ska byta till den här vagnen

Också för att min lilla flicka vill sitta mer och mer,
hon är inte alls nöjd med att ligga i vagnen längre! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej :D det hade varit roligt med lite bilder på wilma :D



Kram

2009-04-19 @ 20:33:04
Postat av: Anonym

heej :D det hade varit roligt med lite bilder på wilma :D



Kram

2009-04-19 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0