Påsk.

Igår var vi och käkade påskmiddag hemma hos Wilmas farmor och farfar! :P
Mumsigt va det. :)
Jag och sne tog en sväng till safir medans Wilma sov i farmors säng.
USCH vad där såg ut på gården!!
Det syntes ju inte när snön låg som ett täcke över allt skrot!
Men det som göms i snö kommer upp i tö!
gamla plankor och krukor och stolsdynor och en massa skräp,
mest på baksidan men lite skitigt va de ju på framsidan också.
Måste vart några riktiga loooodare som bott där innan! ;)
Men antar att gavlegårdarna tar bort allt bråte för jag vill då inte plocka någon annans skit!
Men guuuuuud va taggad jag blev på att sätta fina blommor i rabatterna och fixa!
Det ska bli så fint i min trädgård. :D
Snart kommer vi södra!

Idag har jag vart barnvakt åt Clea, Sne och Wilma va också med så klart.
Vi har varit hos mamma och tittat när killarna har åkt cross och fyrhjuling.
Sen gick vi till pizzan och köpte med mat hem.
Clea och Wilma fick äta ersättning och gröt! ;)
Sen kom Michelle och hämtade Clea vi snackade en stund sen gick hon till bussen.
Vi ska hem till henne i morgon bitti (jag & Anna).
Vi ska åka med bussen som går 20 över 7 :O
Tidigt men det är det värt.
Får se vad vi gör utav resten av dagen sen!

Nu sitter jag och väntar på att Tonårsliv ska börja,
jag har nyss gjort negerbollsdeg och nu sitter sne och rullar.
Wilma sover sen en tid tillbaka.
Så nu ska vi mysa med negerbollar och saft i soffan medans vi kollar
på tonårsliv och ballar av stål.
Sen blir det sängen för jag ska upp tidigt i morgon. :P


hejs

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0