Gud va tiden går fort!

Imorgon är det redan fredag. :O
Den här veckan har gått riktigt fort.
Nästa helg flyttar vi också.
Har sagt åt sne att ta med flyttkartonger hem från jobbet.
Hoppas han kommer ihåg det, för vi har inte packat en pryl! :O
Dags att sätta igång då med andra ord.
Nio dagar kvar sen har vi vårat radhus.

Idag ska vi bara ta det lungt Wilma sover just nu.
Innan fick hon en stor portion gröt och 100 ml ersättning
Sen badade jag henne och sen ner i sängen hon somnade som en stock.
Hon har sovit en timme nu. :P
Och jag har bara suttit här den timmen.
Eller nej! Jag har skrivit en inköpslista också.
Vi ska åka till kvantum och handla så fort Wilma har vaknat och
jag är klar.
Sne lämnade sitt kort hemma idag så jag skulle kunna handla,
så nu blir de shoppa av! :D hahaha näärå! :P

Igår fyllde mormor 58 år.
Jag och Wilma åkte med Alex och Madde ut.
Wilma va så himla grinig hela dagen och kvällen.
Det är alltid så när Sne jobbar kväll, då är hon extra dryg bara för de:P
Hon kanske längtar efter sin pappa :)
Sen på väg hem åkte vi runt och kollade på lite hus,
Alex och Madde vill ju köpa hus.:P
Sen åkte vi hem och Wilma störtade i säng.
Hon sov väldigt bra inatt. :)
Vaknade bara en gång.
Hon har ju varit lite kronglig ett tag nu.
Men nu verkar de va som vanligt igen :)
Skönt! :D

Jag och Anna ska på visning på Gävlestrand ikväll också.
En 2:a för 1,2 mille!
Dom är så grymt moderna dom där lägenheterna så vi va tvugna! :D
Men jag börjar faktist dra mej ur, för jag skulle hellre vela sola solarium.
Så hittar jag nån som vill följa med så gör jag de ist. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0