boring!

Ja, då sitter man här igen då.
Efter ett upphåll på skrivandet som vanligt! :S
Om 14 dagar flyttar vi. :)
Kanske dags att börja packa.
Tack för alla kommentarer om p-medel,
ska tänka på en koppar sprial kanske.
Men jag vågan fan inte sätta in den! :(

Jag sitter och väntar på att Wilma ska vakna.
Hon har sovit i 2 tim nu.
Det va meningen att vi skulle åka in till madde på öster när
hon vaknade men tiden blir för knapp så vi ska ses i morgon ist.
Men vi ska gå över till Anna och Wincent när hon vaknar
Karin och Midrian (stavning?) kommer dit också.:)

Igår va vi och hälsade på Madde jag och Anna och Wilma.
Sen gick vi till mamma gruppen.
Visst va de kul men den är inte lika rolig längre.
Hade det inte vart för alla mammor man träffar och har kul med där
hade jag slutat för gruppen är inte rolig längre :S
Men jag älskar nästan alla där ju!
jaja.

Ikväll ska vi hem till mamma och käka påskmiddag.
Sen på Sön ska vi hem till Wilmas farmor och farfar och käka påskmiddag :D

Jag gjorde ett gravtest i förrgår! :O
Det va NEGATIVT! :D
Jag kände mej så konstig i magen och plus att jag
har så konstig mens, då tänkte jag att de är lika bra att kolla.
Men det måste vara biverkningar av mini-pillren som gör de! :S
Nu ska jag sluta med dom och skaffa nåt annat.
Kanske en spiral? :S

Aja, nu ska jag hinna gå på toa innan Wilma vaknar och vi ska gå.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0