Bilder

Det va en Anonym som hade kommenterat att det skulle vara roligt med lite bilder på Wilma.
Då insåg jag att det va bra längesen jag la upp nå bilder på henne.
Så jag har suttit och plockat ihop lite nya bilder på min lilla skutt,
och tänkte nu dela med mej av dom till er.
Så här har ni lite bilder på Wilma och hennes nära och kära.


Wincent, Clea & Wilma.


Wilma & Wincent <3


Min lilla gó bit! (L)


Jag & Wilmabebis!


Wilma ligger på mage! :)


Här är hon nybadad och förvånad!
Jag älskar dej så otroligt mycket Wilma!

Kommentarer
Postat av: Haaniis

ååh hon är ju så söt .. som en liten docka : )

2009-04-22 @ 16:55:05
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon liknar sin pappa..

2009-05-03 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0