19 dagar kvar till flytt,

Gud va tiden går fort, nu är de bara ca 3 veckor kvar till flytten.
Södra bomhus for life! :D
Känns lite som att äntligen komma hem. :D
Jag har ju saknar det nåt enormt. :(
Vi har inte börjat packar nåt! :O
Kanske börjar bli dags..
För vi flyttar ju dop helgen så då blir de ju inte mycket packa av :S
Jag har iaf tagit i tu med tvätthögarna här hemma idag.
Så nu står allt färdipackat att tas ner till stugan ;)
Ska springa ner och boka en tid när Wilma vaknat tänkte jag.
Men hon somnade precis, så..
Hon är ju så gó min sötnos.
Hon fick lite gröt som frukost idag,
och ni som har barn vet ju att gröten hamnar överallt utom i munnen..
Så efter det så vart de ett bad. Gud va hon verkligen ÄLSKAR att bada!
Hon plaskade hur mycket som helst.
Hon fick bada riktigt länge.
Sen gick jag och la henne och nu sover hon som en stock..
Undra om man ska ta itu med sej själv nu medan busungen sover då?

Sne jobbar helg den här veckan :S
Gud va fel allt blir när han inte är hemma på helgen.
Det känns verkligen inte som helg.
Vi saknar ju våran älskling här hemma :(
Tänk att vara ensamstående!
Gud va hemskt.
Framför allt ensamt.
Själva saken att ta hand om Wilma skulle inte vara lika jobbig som att vara utan Sné.
Blir så ledsen när jag tänker på att förlora honom! :S
Han är ju inte bara min pojkvän längre!
Han är ju också min absolut BÄSTA vän!! (L)

Anna är i umeå eller vad det va..
Så sen i tordags har hon inte vart hemma :S
Känns också lite konstigt så den här helgen
Känns så himla fel bara :S

Wilma har iaf gjort en massa framsteg..
hon har vänt sej från mage till rygg flera ggr nu.
hon pratar mycket mer. och högre framför allt!!
hon skarattar med ljud.. inte så där hysteriskt har hon gjort nån gång men de låter iaf.
Hon sover mycket bättre!
Hon blir så stor min lilla skit.
På tisdag ska hon få 3 mån vaccinationen.
Det ser jag INTE fram emot!
Nu vet jag inte om jag berättat att jag har börjat ge henne gröt på morgon och kväll?
Och dessutom har jag börjat ge henne nr 2 på ersättningen.
Jag vet att det är från 4 mån men hon blir inte mätt annars och nu håller hon sej mycket
längre och sover mycket bättre.
Dessutom bajsar hon mycket mer när hon får gröt
och därmed blir hennes mage bättre ! :)

Jag ska ringa och boka tid på UM också.
Ska gå dit och snacka om P-skydd.
Dom där jävla minipillren blöder jag ju hela tiden av!
Och nu när jag inte ammar är inte dom det enda alternativet längre.
Känner mej så konstig i magen allså! :S
Kanske har med pillren att göra? vet inte jag :S

Ursäkta att jag bloggar på det här sättet..
Jag menar att jag inte skriver på skit länge sen ett jättejobbigt långt inlägg.
Men jag passar på att skriva av mej allt så fort jag får tid.
Det är ganska svårt att få tiden att räcka till bloggade också.
Det är så mycket annat också.
Men jag ska göra mitt bästa för att blogga så ofta jag bara kan.
Det blir bättre när Wilma blir större och kan leka själv. :P

Nej nu ska jag gå och borsta mina gaddar och sminka mej.
HA DET BRA!



Kommentarer
Postat av: Karro,Liams mamma<<3

skaffa koppar spiral : ) Det påverkar inget alls. Tycker det är super inga hormoner och skit och man slipper tänka på nått på 5 år!

2009-04-05 @ 20:25:55
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: cissi

ja, för mig funkar det super med koppar-spiral oxå, men du slipper tänka på nåt i 10 år till o med!!

2009-04-06 @ 10:15:17
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana gärna in våran blogg, passa dessutom på att svara på Dagens Fråga samt att anmäla din blogg till Veckans Blogg!

2009-04-07 @ 20:00:21
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0