update..

i tisdags va vi hos barnmoskan :)
alltid lika mysigt att höra att de lilla hjärtat slår som de ska :)
allt va bra, mina värden och allt också :P
den lilla mår kanon där inne! :D
jag fick se kurvan på min mage! :O
den ligger på nedersta strecket!
de va mindre bra :(
för er som inte vet så är de 3 streck på kurvan,
ett blått i mitten som man ska hålla sej efter typ,
sen ett svart över som man helst inte ska överstiga,
och ett svart under som man helst inte ska understiga,
vi låg på kanten av de understa, barnmoskan sa att de va en liten bebis
men att de inte va nåt farligt, så vi får väl lita på de, hoppas
att de bara är en liten bebis, och inte att den inte växer som den ska:)
jag äter ju hela tiden, vad mer krävs ? :O hihi,
magbild kommer snart, ska knäppa en inom en snar framtid :)
de är vecka 33 nu :O

nu ska jag hoppa in i duschen, hejs..

Kommentarer
Postat av: LAACY

de är nog ingen fara! snart är de dags iaf =) är du nervös ?

2008-11-20 @ 21:06:30
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

jaa, runt vecka 30 var jag enormt nervös och fick hjärtklappning varje gång ja gtänkte poå de men nu bryr jag mig inte så mycke, jag vill bara ha ut honom nuuu !! har du sett förslossningsfilmen ännu som man får se på föräldragruppen ? de var den som fick mig bli så nervös haha .. de var verkligen hemskt.

2008-11-21 @ 19:04:35
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Anonym

ät sunt

2008-11-29 @ 11:00:15
Postat av: Sara

haha, ät sunt och ät på!! :D Allt kommer gå superbra! Jag längtar ihjäl mig! (förra kommentaren så försvann hälften av texten) haha. Puss och kram

2008-11-29 @ 11:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0