tekväll.

ikväll ska jag och sne på tekväll hemma hos min moster,
och för er som inte känner mej eller som bara inte vet vad en
"tekväll" är, inte för att de kanske är svårt att lista ut, för de är
faktist precis vad de heter! :) en kväll när en rätt stor del av
mina nära och kära träffas och umgås och dricker te!
nästan alla i min släckt är galna i te,
därför kallar vi de tekväll, och vi träffas så ofta som möjligt,
till en början va de en gång i veckan, men nu är de inte
riktigt lika ofta längre! men så ofta alla kan :)
de är riktigt mysigt iaf,
och ikväll ska vi berätta för min mormorsmor,
att vi ska ha barn.
och som ni kanske förstår så är ju hon rätt gammal,
efter som hon är min *mormors mor!* min mammas mormor! :D
så hon har lite gamal moral eller vad man ska säga,
så vi har dragit oss lite för att säga de,
men nu måste de bli av, för nu kan jag inte dölja min mage längre! :)
så vi får se hur reaktionen på den "nyheten" blir,
lite pirrigt, jag tror att de kommer bli ett himla liv.
men kanske bli hon också glad?
vi blir ju faktist 5 generationer nu!:)
om jag va hon skulle jag vara glad över att få uppleva mina barnbarns barnbarn...
de är de inte alla som får, och hon är faktist bara 75 när hon får göra det.
men nu ska jag inte skriva mer, bara vänta på att sne ska vakna så vi kan traska iväg till
tekvällen! :D

hejs....

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tekväll.. ååh det var alldeles förlängesen man var med på en sån :/ äsch.. det får vi ta och fixa helt enkelt :)

2008-11-11 @ 21:29:39
URL: http://breakme.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄS DETTA!

http://www.gratisgen.se/ref/97312

Genom att göra olika erbjudanden, te.x att bli medlem på Lovefilm.se så får man 10poäng.

För tio poäng byter man in mot presentkort på 500kr på MQ eller kicks, en gps eller 6biobiljetter.

För 30poäng får man en platt tv, bärbar dator eller ett playstation 3.



-Dessutom lottar jag ut en Louis Vuitton väska bland alla som blir medlemmar och skaffar sig tio poäng i dag! Så skynda på!

2008-11-12 @ 15:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0