skön dag,

idag har vi bara vart hemma,
sne har diskat och jag har städat övriga lägenheten:)
julstädning i alla garderober o skit :) så himla skönt när de är klart,
riktigt klart är de inte än, jag har tagit en paus, min kropp orkar verkligen INTE!
sen när vi får pengar så ska vi köpa en massa julpynt och börja pynta!! :D
jag ÄLSKAR julen! idag har vi bara lyssnat på julmusik, man får sån mysig känsla,
de ända som fattas är att våran bebis va här! jag längtar så himla mycket efter den!
men nu har magen sjunkigt iaf! så de känns lite lättare att andas, skönt!
men nu känns de tungt neråt ist, men de kan ja leva med :P
ibland känner jag mej nästan framtung, magen bara väller ut,
satt mej ner och tänkte på vad man har för julpynt egentligen,
de är ju hur mycket som helst!
till köket behöver vi julgardiner,
adventsljusstake, ljusstake (sån till fönstret,)
julduk , spislock med julmotiv och kanske nån julblomma med nån tomte i :)
till sovrummet har vi gardiner som ska sättas upp, sen ska vi köpa en
julstjärna att hänga i fönstret, sen får de nog räcka där inne,
vardagsrummet ska vi ha en stor julstjärna i båda fönsterna,
vi ska ha en julgran, en rosa!! :D julgardiner, och en massa ljus!!
och tomtar att sätta i ex, blomkrukorna! :P och en julduk till bordet.,
och här inne i studion ska vi ställa en ljusstake i fönstret, sen blir de nog inte mycket mer här,
sen ska vi väl ha en juldörrmatta i hallen, så ska vi hänga en krans på ytterdörren :)
de är mycket som ska göras,
de kanske inte låter som att de är så mycket men vi har
inte en ända julsak!! vi måste köpa allt :D
o alla jul kulor i granen och glitter och allt, men de är bara kul! :D

och vet ni?!
vi har fått en ny lägenhet, vi ska gå och titta på den på tisdag,
de är inte alls säkert att vi ska säga ja till den, men vi ska iaf titta,
den ligger på sörby! en jätte fin 3:A på 85 kvm, ganska mycket mer än här,
vi har 68 kvm, så är de en liten uteplats, då slipper vi alla trappor med vagnen,
de är ju därför vi inte kan bo kvar här! sen tycker jag inte om våran toalett heller,
men vi har sagt att är inte den där lägenheten ny rustad så tar vi den inte!!
för kul att vi har rustat upp den här som bara den sen så ska man flytta på engång,
vi är ju precis klara, så flyttar man till en som ser ut som den här gjorde! :S
de skullle suga, plus att jag vill bo i bomhus, :(
men vi måste tänka ordenligt innan vi tackar ja.
vi får se efter tisdag, de är inflytt första januari, de är ju lite negativt!
mitt i bebis, men men :P de är inte säkert att vi tar den :)
annars får vi fortsätta leta i bomhus :P

men nu har jag skrivit för mycket!! :)
hejs...

Kommentarer
Postat av: Olsson

med julmusik vad menar du då :D äre Super dunk med jul klanger i eller är det julmusik :P

2008-11-22 @ 18:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0