dåså..

så satt man här igen! :D
en glad överaskning har man fått också,
men tänker inte avslöja den än!
de är för tidigt! :P
kan ju säga att jag har stadigt ont i revbenen idag,
bebis har sparkat hela dagen lång!
vi har vart på stan idag och jag har köpt en tröja! :D
kommer bild på den längre ner, så köpte sne en glögg servise
mys, nu när man går och tittar i alla affärer så känner man att julen närmar sej,
en massa jul saker överallt! :P snart ska man ju börja julpynta sina hem! :D
jag har faktist inte mycket mer att skriva, jag är på bra humör för nu är
sne ledig i 3 veckor för de finns inte nå jobb, så nu ska vi vara hemma hela
dagarna tillsammans! :D :D mys* så då ska vi fixa med lägenheten har jag bestämt,
köpa lite prydnads saker och så, göra de hemtrevligt tills bebis kommer :P
de ska bli så mysigt, och många säger till mej att jag inte fattar vad jag har att vänta mej,
men ja kan lova alla som läser att jag kommer älska att vara mamma! :D
jag ser fram emot de här mer än nåt annat!
jag älskar bara tanken av att ha en liten på heltid! :D
alla som sagt att jag förstör mitt liv och liknande, ni ska få se att den här gången hade ni fel!
de är nu mitt liv börjar, jag mår så jävla bra av att vara gravid och snart mamma :) <333

men här kommer magbild från förra veckan och en bild på tröjan jag köpte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0