skönt.

det va ett tag sedan jag uppdaterade men de har ju vart midsommarafton och så
så jag har inte haft tid helt enkelt, jag va i stugan över midsommar, Sné var också med.
trevlans.
jag har börjat vaknat vid nio tio på morgonen och vara pigg :O
det är väldigt tidigt för mej :P men de är skönt att slippa vara trött.
nu sitter jag här o har försökt pillar i mej lite frukost, har suttit med den här mackan i fan flera timmar.
himmla jobbigt o inte kunna äta som folk!

jag ska cykla och hämta min lillebror på dagis kl 14.00 :p så ska börja göra mej klar för de nu.

min mage har börjat växa!!!! ;D

Kommentarer
Postat av: Madde

jaha ja fick aldrig göra en gynundersökning ja. de är jag glad över haha :D jaa men de är så mysigt när magen börjar växa :D ska ni ta reda på vad de är för kön? :P

2008-06-23 @ 23:34:52
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/
Postat av: Madde

haha jaa det är ja glad för :P den enda gånger jag lärde "visa upp mig" sådär var ju på förlossningen:P Tack och lov! och då brydde man sig inte direkt :P jaa vi tog reda på könet ja fick göra ultraljud 2 gånger och båda gångerna sa dom att de såg ut som en pojke :D och de blev det :D :D man kan ju förbereda sig bättre om man vet vad de blir ;)

2008-06-24 @ 22:47:09
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0