nyckeln idag!

idag får jag och sne nyckeln till våran lägenhet på N. nyvallsvägen. det är en trea så nu är allt fixat och klart.
nu ska vi bara bo in oss tills bebisen kommer! :) idag ska vi städa igenom hela lägenheten så vi kan börja flytta in saker. vi ska också ut till ikea och köpa det som fattas, bl.a köksbord och stolar. Det ska bli så mysigt och göra iordning allt. bara våran lilla familj. :D Nu längtar jag efter lillen! ;D men de är Låååångt kvar :/ men iaf så ska jag boka tid för inskrivning hos mvc idag. för nu är jag i vecka 9! men jeansen kan jag redan lägga på hyllan. jag får inte igen dom längre! känns som att jag kommer bli STOR!! eller så är de bara för attt jag är hungrig typ Jämt! och äter som en häst nu? ajja, jag saknar iaf dansen något grymt! om ett år typ får jag börja igen! :( det är låång tid, fast fram till dess får jag nöja mej med att träna mina 4 åringar, haha bara barndans! :/ men pengar behövs ju alltid! :P nej nu ska jag gå och ringa några samtal och sen ska jag käka och sola! ha det bra!:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Först vill jag säga grattis till graviditeten :) hur långt är du gången? nej nej nej det är inte mkt knarkare eller så här. visst finns det väl nån full gubbe vid pizzerian kanske men annars tycker jag det är lungt :) lycka till! kanske jag ser er med bebisen sen då ;) hehe. så får milan kanske en lek kamrat sen hah :) lycka till iaf

2008-06-03 @ 11:35:03
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se
Postat av: Anonym

grattiis till gradiviteten! :)

2008-06-08 @ 20:28:51
Postat av: nadja

Hej och grattis till graviditeten. Själv är jag i vecka 28+3 och ska alltså ha i september:) Tänkte bara tala om att jeansen satt extremt tight på mig med redan i typ vecka 10, men jag är ändå himla liten nu:P Tre månader kvar och jag får höra DAGLIGEN hur extremt liten jag är runt magen...så att jeansen sitter tight i början verkar alltså inte automatiskt innebära att man blir hur stor som helst. Men man kan ju alltid hoppas, för hur mysigt är det inte med en mage som man får stoltsera med?:) Hoppas allt går bra för er iaf!

MVH/ Nadja

2008-06-24 @ 10:53:00
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0