länkar.

idag har jag suttit och länkat till en massa unga mammors bloggar, så att folk som är intresserad av att läsa om unga mammor och gravida kan hitta dom här, om ni vill vara med på länk listan så hoojta,

jaa, imorgon är det vecka 12 (12+0) det börjar hända grejer nu! :P
illamåendet har gett sej till att bara vara på morgonen och när jag blir FÖR hungrig.

magen putar och jag måste köpa lite nya kläder, just nu lever jag i mina mysbyxor,
ska köpa lite tunikor och leggings jag har ju en massa presentkort på valbo köpcentrum från min födelsedag,
och på ikea vi ska ut dit i helgen, de ska bli roligt att shoppa lite, de va länge sedan jag hade pengar nu!
för jag köpte ju ny tele,
men nu har pengarna rullat in som dom ska, :D
vi ska köpa lite saker till lägenheten på ikea på freda eller lörda också, skönt då kanske vi äntligen kan
komma i lite ordning här:P

och på fredag ska jag till Åsa kl kvart över nio på kvisten, och ta en massa prover,
men de ska bli roligt ändå,

och idag ska jag åka till affären och köpa rostbröd så jag kan göra varma mackor till kvälls fikat!
jag måste nemligen äta något precis innan jag ska sova , för att inte vakna på morgonen och må dööö illa bara
för att jag håller på att hungra ihjäl! men de är inte nå gott med mat så sent på kvällen så varma mackor får bli lagom!

nej nu ska jag dra hem till mamma, vi ska få gäster där idag, och dom vela träffa mej för att dels fira mej i efterskott men också titta på magen, så de är väl bäst man åker dit! :P

vi hörs hörni! / jenny

Kommentarer
Postat av: Madde

ja de tycker jag du ska göra :P Milan ville inte visa vad han hade mellan benen riktigt så dom kunde inte se säkert :P ja fick göra två gånger, en gång i v 17 som man brukar göra. sen i vecka 30 kände jag inte några fosterrörelser på typ 4 dagar så jag blev orolig och då la dom in mig för säkerhetsskul och kollade me ultraljud igen så inget hade hänt :P men allt va bra me honom då han låg bara och sparkade inåt ryggen så ja märkte inte av honom ;) haha

2008-06-25 @ 19:36:21
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/
Postat av: Marlie

Hej :) Nyfiken på att se hur magen ser ut... Har liksom glömt hur stor magen var i V. 12. Du har ingen magbild? Kram

2008-06-26 @ 13:40:16
URL: http://mammamarlie93.blogg.se/
Postat av: enbebisiminmage

Du kan länka mig är 18 och ska få en son i september:D

2008-06-29 @ 14:42:04
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: enbebisiminmage

hehe såg att du länkat mig redan hehe:D

2008-06-29 @ 14:44:01
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: enbebisiminmage

hehe självklart:D Jag länkade din blogg oxå på min sida:D

2008-06-29 @ 15:21:34
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0